Mobile first — jak komunikować się z generacją Z
Pokolenie Z to osoby urodzone w latach 1995 - 2015, które z każdym rokiem stają się coraz bardziej znaczącą grupą konsumencką. Kim właściwie jest to pokolenie i co ich motywuje do zakupów? Jakie mają oczekiwania wobec marek, jakimi kanałami do nich docierać, by zdobyć ich lojalność? Tego dowiemy się już w najbliższy czwartek i piątek (8-9 października 2020) podczas Mobile Trends Conference Commerce & Banking.
2020-10-05, 16:23

Co wyróżnia pokolenie Z

To pokolenia dobrze zorientowane w technologii, często określane jako mobile first czy pokoleniem internetowym. Nie bez powodu. Większość z nich nie rozstaje się ze smartfonem nawet na chwilkę. Wychowani są “w internecie”, a media społecznościowe to dla nich oczywistość. Znajdziesz ich na Tik-Toku, Twitchu, Instagramie czy Discordzie. Ich wzorami do naśladowania są influencerzy,
a w szczególności osoby popularne na Tik-Toku, tak zwani Tik-Tokerzy.

 

Czego dowiesz się na MTC2020 o przedstawicielach generacji Z?

Podczas pierwszego dnia konferencji Marcin Pyć (Grupa  LTTM) pokaże, jak na strategię w influencer marketingu wpłynął czas pandemii, na który żadna z marek nie była przygotowana. 30% wzrost zasięgów twórców nie miał tak dużego wpływu na współpracę z markami, jak wiarygodność, która stała się kluczową wartością. Tego samego dnia Albert Stęclik (Dziadek do orzechów) przełoży nurt poznawczo-behawioralny w psychologii na działania marketingowe. Wszystko oczywiście nawiązując do branży commerce i retail.

Drugiego dnia od Roberta Sosnowskiego (Reach a Blogger) dowiemy się jak spopularyzować aplikację mobilną banku z udziałem micro influencerów. Tomasz Pasko (NotBoring.agency) zaprezentuje, jak kupuje generacja Z oraz spróbuje przekonać nas, dlaczego reklama na Snapchacie i TikToku jest niezbędna.

Nie tylko pokolenie Z

Program specjalnej edycji konferencji Mobile Trends jest zróżnicowany i powinien zainteresować nawet najbardziej wymagających uczestników. Tematy prelekcji dotyczą wielu zagadnień, począwszy od tworzenia i projektowania aplikacji, trendów związanych z sytuacją post pandemiczną i planami na przyszłość po tematy marketingowe.

Konferencja online

W trosce o komfort i bezpieczeństwo uczestników organizatorzy podjęli decyzję, że październikowa edycja Mobile Trends Conference  będzie dostępna wyłącznie online. Na uczestników czeka dwudniowy live-streaming oraz ponad 20 wystąpień ekspertów branż commerce i banking, a to wszystko z dowolnego miejsca na świecie!

Orange Flex zostało Złotym Sponsorem MTC Commerce & Banking oraz Sponsorem transmisji. To właśnie dzięki nim możemy spotkać się online już w najbliższy czwartek i piątek.

8-9 października online.

KONTAKT / AUTOR
Joanna Ossowska
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.